Organen donatie van een Lyme patiënt mogelijk: GEVAARLIJK!

VERSPREID DIT BERICHT ZOVEEL MOGELIJK IN  HET BELANG VAN UZELF, UW NAASTEN EN DE LYME GEMEENSCHAP. 


Beste Europese bevolking  ,


Ik zie het als mijn plicht u op de hoogte te brengen van de WANTOESTAND  die zich in België en hoogstwaarschijnlijk andere landen voordoet i.v.m. ORGANEN DONATIE.


In België is iedereen automatisch donor indien hem iets overkomt en hij/zij geschikt is en dit voor meerdere Europese landen. Alleen de familie kan hier tegenin gaan. 


Ik vroeg hun via beldonor of ik, die 2 maal besmet ben met de borrelia bacterie, nu reeds 10 jaar ziek en dus chronische Lyme heb, ook in aanmerking kom voor donatie. Ik liet hen ook weten dat de borrelia bacterie een spyrocheet is die zich over hele lichaam, ook organen, kan verplaatsen (en verstoppen).


Ik stelde hen deze vraag via Facebook op 2mei. Er stond onder hun naam: reageert meestal binnen een dag.  

Woensdag 17 mei vroeg ik of ze al een antwoord hadden aangezien wij (Lyme gemeenschap) dit een belangrijke vraag vinden. (Zij blijkbaar niet?)

18 mei kwam het antwoord dat u hieronder kan lezen.


Beldonor is een organisatie van de Belgische overheid, onder de bevoegdheid van de minister van volksgezondheid.


Het internet krioelt van uitleg over Lyme (gebaseerd op wetenschappekijk onderzoek) waarbij staat dat de bacterie elk orgaan kan aantasten en de spyrocheet zich kan verplaatsen doorheen het hele lichaam, ook organen. De bacterie kan hier aanwezig zijn al dan niet met schade (verstopt).


Zo is er wetenschappelijk onderzoek gedaan via autopsie om te onderzoeken waar de bacterie zich nu juist bevindt. OVERAL was het antwoord. Zelfs op onaangetaste plekken (waar zij zich als het ware schuil houden).


Waarom autopsie? Omdat het o zo moeilijk is om de bacterie terug te vinden!!! Vandaar ook problemen met diagnose.  

Beldonor denkt dit onder tijdsdruk wel te kunnen???


DUS de Belgische overheid geeft organen van een chronische Lyme patiënt door aan iemand die letterlijk stervende is terwijl dit orgaan de borrelia bacterie kan bevatten.

Ik ben geen dokter maar als je iemand die reeds doodziek is en van een zeer zware aandoening en operatie moet herstellen, een orgaan geeft met een bacterie die tot invalditeit leidt en soms de dood, lijkt me dit verre van verstandig!


En dit allemaal met de goedkeuring van de Belgische overheid en de minister van volksgezondheid Magie de Block.


Vergeet niet dat ik in een vroeger bericht vertelde dat het rode kruis geen bloed aanneemt van chronische Lyme patiënten. Ze blijven bij dit standpunt ook na de ophef hierond en hebben groot gelijk!


Wanneer wordt er ECHT iets gedaan vanuit de overheid aan deze ziekte en de gevaren rondom deze ziekte? 

 

Mvg, Annelies geeft niet op 


DEEL DIT BERICHT ZODAT DE WANPRAKRIJKEN AAN HET LICHT KOMEN.