Dag klas

Elk jaar neem ik afscheid van jullie met een krop in men keel. Fier op jullie, fier op mezelf dat ik het einde van het schooljaar haalde. #wedidit

 

En dan deel ik gelukspoppetjes uit terwijl jullie op elkaars rug complimenten en lieve woorden uitdelen aan elkaar. Als herinnering voor later.

Bedankt voor de mooie woorden die op mijn rolstoel geschreven werden!

Wat ben ik blij dat ik ondanks wat het leven mij het afgelopen jaar heeft toegegooid, voor jullie ben kunnen blijven staan, euheum, zitten 😉. 

Jullie zijn zeker mede één van de hoofredenen dat ik 'overeind' blijf. Dat ik levenzin behoud. 

Want met jullie dag in dag uit bezig zijn, dat is een best zware maar prachtige bezigheid. En jullie zijn het stuk voor stuk waard. 

 

Veel succes met de examens, dat we allemaal met een even warm hart kunnen blijven terugkijken naar het afgelopen jaar als deze laatste les. Ik doe het alvast! #vooraltijdinmenhart

8+1 poppetjes hangen er ondertussen aan men pennenzak. Eentje voor elk jaar dat ik lesgaf en een groen(=Lyme) kikkertje omdat ik er best voor moet vechten om die prestatie neer te zetten. Wat ben ik fier op die 8 poppetjes. Doorheen het jaar denk ik wel eens, ga ik nog wel een poppetje kunnen hangen aan men pennenzak? Wanneer ik bijvoorbeeld zicht verlies of mijn benen niet meer werken. Vorig jaar deed ik het poppetje met tranen aan men pennenzak. Doodsbang dat het men laatste zou zijn. 

Maar ik ben er nog, weer is er een jaar voorbij. Ik heb het gehaald en sta te popelen voor een volgend jaar. Ik ben gezegend. Met leerlingen, collega's en directie met een hart. En gezegend dat ik elke dag de job van mijn leven mag doen! #blessed

Reactie schrijven

Commentaren: 0